
אפשרויות משלוחים
משלוח מהיר
2-5 ימי עסקים
לבית הלקוח/ה
משלוח מהיר 2-5 ימי עסקים לבית הלקוח
1. משלוחים המיועדים להפצה לבית או לעסק– המסירה תבוצע 2-5 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח.
2. משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים יתבצעו עד 5 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף זה ולענין כל הסכם זה אזורים המופיעים בטבלת יעדים חריגים כגון: ישובי רמת הגולן, גבול הצפון,ישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים) ישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח וישובי הערבה.
3. בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים קלים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי האינטרנט).
4. יום ביצוע ההזמנה אינו נחשב למניין ימי ההפצה-הספירה תחל מיום למחרת .
5. שעות פעילות החב' בימים א'- ה' בין השעות 09:00 – 18:00 ימי שישי וערבי חג בין השעות 09:00-15:00
6. כל המשלוחים יוקלדו באתר האינטרנט של חברתנו ע"י נציג החל משעות הבוקר כמו כן ע"ג כל חבילה תודבק מדבקה אשר תונפק ישירות מאתר האינטרנט עליה יצוין שם הלקוח + כתובת לאספקה + מס' טל' קווי ו/או נייד וכמו כן הערות לביצוע המשלוח במידה ויש.
EPOST
נקודת חלוקה קרובה לביתך
עד 5 ימי עסקים
1.בבעלותה של חברת השליחויות HFD שליחויות ולוגיסטיקה לוקרים ונקודות חלוקה הפרוסים בפריסה ארצית והממוקמים בתחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, שכונות מגורים ועוד.
באמצעות הלוקרים ונקודות החלוקה הללו מאפשרת חברתנו ללקוחות לקבל משלוחים בזמן שנוח לנמען, מבלי להמתין בבית לשליח. (להלן "שירות "E-POST)
2. באמצעות שירות E-POST ,חברתנו יכולה לספק את המשלוח לנמען בתוך
4 ימי עסקים לא כולל יום איסוף המשלוח ממחסן בית העסק או מרגע שהלקוח מסר את המשלוח לאחת מנקודות האיסוף של E-POST באופן עצמאי. בעניין זה, ימי הפצה אשר ייחשבו ימי עבודה הינם ראשון עד חמישי, כאשר ימי שישי, שבת וערבי חג לא יבואו במניין הימים.
3. לאחר הגעתה של החבילה ללוקר או לנקודת החלוקה חברת השליחויות תשלח מסרון לנמען ובו מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה. במידה והנמען לא יגיע בתוך 7 ימי עסקים לאיסוף החבילה מנק' חלוקה / בתוך 72 שעות לאיסוף החבילה מלוקר אוטומטי, היא תוחזר למחסן הלוגיסטי של HFD ומשם תושב לחנות
שאלות נפוצות בנוגע למשלוחים:
האם השליח מתאם לפני הגעה?
כמובן! השליח יצור קשר לפני שיגיע על מנת לוודא שאת נמצאת בבית. כמו כן תקבלי סמס מספר שעות לפני.
אם אני לא בבית כשהשליח הגיע?
במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ואו אובדן או נזק עקיפי או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
תקנון האתר
מבוא
החברה מפעילה את אתר נייל ביוטי המשמש כחנות וירטואלית המציגה ומציעה למכירה מוצרים למקצועית.
כניסה לאתר וכל פעולה באתר לרבות גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שיעשה על ידי הלקוחה במסגרת האתר והן מהוות הסכם משפטי מחייב בין הלקוחה לבין האתר והחברה המפעילה.
מטעמי נוחות בלבד מנוסח תקנון זה בלשון נקבה, אך מתייחס לשני המינים כאחד.
אם אינך מסכימה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש באתר.
החברה המפעילה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכל עת לשנות תקנון זה. בכל מקרה של סתירה בתנאי התקנון המעודכן לבין גרסאות קודמות של התקנון ו/או בפרסומים אחרים בעניין ברחבי האתר, יגברו הוראות התקנון העדכני שבאתר.
כותרות משנה בתקנון זה מובאות לשם נוחות והבנה קלה יותר ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
לאחר שהלקוחה נרשמה ומאשרת את ההרשמה לאתר, הרשמה לניוזלטר ו/או אישור דיוור באתר היא נתנה ואישרה את הסכמתה לקבלת דואר אלקטרוני שיווקי המעודד רכישת מוצרים מהאתר כאשר המילה "פרסומת" אינה מופיעה בכותרתו, אלא בגוף הדואר האלקטרוני בלבד. הלקוחה רשאית בכל זמן ובכל עת, על פי רצונה להודיע לחברה המפעילה על הסרת הדואר האלקטרוני שלה מהאתר, וזאת באמצעות שליחת הודעה לכתובת nailbeautyil01@gmail.com
או בשליחת הודעה למספר -0537140223.
רכישה באתר
האתר מאפשר רכישה מקוונת של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, ציפורניים ולייף-סטייל בדרך נוחה ופשוטה, לשם ביצוע הרכישה הלקוחה תצטרך למלא פרטים אישיים כגון – שם מלא, כתובת מגורים, מספר פלאפון, כתובת דואר אלקטרוני ועוד…
ניתן גם ליצור קשר טלפוני עם החברה המפעילה (במספר – -0537140223) ולרכוש את המוצרים בקנייה טלפונית עם נציגה על ידי מסירת פרטים אישיים, כתובת ופרטי תשלום.
רשאית להשתמש באתר כל המסכימה ומקבלת תנאי תקנון זה, ובכפוף לתנאים הבאים: המשתמשת כשירה לבצע פעולות משפטיות, המשתמשת מעל גיל 18, המשתמשת בעלת תעודת זהות ישראלית תקפה ובעל כתובת בישראל אליה תישלח ההזמנה, למשתמשת קיים כרטיס אשראי תקף שהונפק בישראל.
החברה המפעילה מבקשת מהלקוחה להקפיד על פרטים נכונים ועל עדכון פרטים אלו בכל שינוי, מסירת פרטים שגויים עלולה למנוע מהלקוחה לקבל את המוצרים אותם רכשה.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפויה להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
החברה המפעילה מתחייבת שהנתונים הנמסרים על ידי הלקוחה ישמרו במאגר המידע של האתר בלבד (מלבד פרטי כרטיס האשראי) ולא יועברו לצד שלישי ללא הסכמתה של הלקוחה, למעט מקרים לשם השלמה של אספקה ומשלוח של המוצרים, לדוגמה – שליחת הפרטים לחברת השליחויות.
פרטי כרטיס האשראי של הלקוחה אינם נשמרים מאגר של האתר או החברה המפעילה, ואינם נגישים לעובדי האתר או החברה המפעילה.
הלקוחה מוזמנת לבחור את המוצרים אותם מכניסה לסל הקניות, ובכל שלב לערוך את סל הקניות לפי רצונה.
כדי להשלים את הרכישה הלקוחה תצטרך להשאיר פרטים, ולהשלים את התשלום בדף המיועד לו.
התשלום בכרטיס אשראי מבוצע בפועל במערכת הסליקה של חברת האשראי מקס העומדת בתקן אבטחה גבוה במיוחד ובעל הצפנה נוספת.
הרכישה המקוונת אושרה רק כאשר התקבל אישור מחברת האשראי לגבי התשלום. באישור תישלח ללקוחה הודעה אלקטרונית.
בעת רכישה טלפונית, הרכישה מאושרת רק לאחר שנציגה מטעם החברה המפעילה אישרה זאת.
היה וקיים חוסר במלאי לאספקה של מוצרים הנמצאים בהזמנת הלקוחה, תוכל הלקוחה לוותר על הזמנת המוצרים שבחוסר או להחליף למוצרים אחרים על פי דעתה או על פי עזרה וייעוץ של נציגת האתר, והנציגה תדאג לעדכן את ההזמנה. במקרה כזה הלקוחה יכולה לבטל את ההזמנה והתמורה שהתקבלה על ידי הלקוחה עבור ההזמנה תוחזר ללקוחה במלואה.
היה והתקבל באתר סירוב מחברת האשראי לגבי תשלום ההזמנה של הלקוחה, הלקוחה תתבקש להסדיר את התשלום מול נציגה טלפונית במספר 0537140223. במידה והלקוחה לא הסדירה את התשלום, תהא רשאית החברה המפעילה לבטל את ההזמנה בלי להודיע ללקוחה.
החברה המפעילה שומרת לעצמה כל זכות בכל עת על פי שיקולה הבלעדי למנוע מכל לקוחה, ומכל סיבה, להשתמש בחלק מהשירותים באתר, מבלי למסור על כך הודעה מראש ובלי להעביר נימוק או הסבר.
אספקת מוצרים
החברה המפעילה תדאג לאספקת המוצרים או השירות הנרכש באתר, רק לאחר קבלת אישור התשלום על הזמנת הלקוחה ולכתובת אשר הוקלדה על ידי הלקוחה בעת הרכישה.
החברה המפעילה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר ו/או השירות במקרים של כוח עליון, מלחמה, פעולות איבה, נזקי טבע, שביתת ספקים ועוד סיבות שאינן בשליטת החברה. החברה תעשה כל מאמץ להסביר ולדווח על מקרים אלו, אך אינה מתחייבת לכך.
אספקת המוצרים וקבלת החבילה תיעשה באחת מהדרכים שבחרה הלקוחה – איסוף עצמי או שליח עד הבית (בתוך שטח ישראל בלבד).
זמני אספקת המוצרים המלאים מצוינים תחת "מדיניות משלוחים" וכוללים רק ימי עסקים, ימי א-ה, לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג.
מדיניות ביטולים והחזרות
ביטול עסקה/החלפת מוצר/זיכוי עסקה (עסקאות מקוונת שבוצעו באתר האינטרנט או באמצעות הטלפון מול נציגה) יוכל להתבצע מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים (14) מיום קבלת המוצר, החברה תהא רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.
נוסף לכך, החברה רשאית לנכות מהעסקה עמלת סליקה ואת דמי המשלוח בהתאם לחוק.
הזכות לביטול עסקה/החלפת מוצר/זיכוי העסקה לא תחול על מוצרים שהלקוחה פתחה את אריזתם המקורית, מוצרים שא נעשה בהם שימוש מכל סוג שהוא, מוצרים אשר פורקו והורכבו, אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה מראש.
במקרה של ביטול עסקה, החזרה או החלפה עקב פגם, תודיע על כך הלקוחה לחברה, החברה תבצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן רק לאחר שהמוצר חזר למחסני החברה.
אם המוצר סופק ללקוחה, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החברה, על הלקוחה.
ביטול העסקה/החלפת מוצר/זיכוי העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית. מוסכם בין הצדדים כי הלקוחה תחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, במידה והמוצר כבר יצא לשליחות ונמצא אצל חברת השליחויות.
במידה והמוצר עוד לא נשלח – הלקוחה תזוכה גם על דמי המשלוח.
ביטול העסקה/החלפת מוצר/זיכוי העסקה תקף רק כאשר הלקוחה מקבלת אישור מהחברה המפעילה באמצעות הודעה אלקטרונית או הודעה כתובה דרך הפלאפון על ביטול העסקה.
החברה המפעילה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים שנפלה טעות במחיר המוצר או בתיאור המוצר, אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים להשתמש באתר באופן תקין, במקרה של כוח עליון – פעולת מלחמה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע המכירה התקין, אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה (קיימת אפשרות של הצעת מוצר חלופי שווה ערך).
החברה ו/או הספק לא יהיו אחראיים ולא יישאו בכל נזק ישיר או עקיף, הנגרם ללקוחה או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר, או תגובה אלרגית עבור רכיב שקיים במוצר.
הלקוחה מתבקשת להשתמש במוצרים רק לשם מטרתם. אין להשתמש אם ידועה אלרגיה, על הלקוחה לקרוא את הרכיבים לפני שימוש במוצר ולוודא שלא תתקבל תגובה אלרגית אליהם.
בעת קבלת זיכוי על העסקה, זיכוי זה יהיה תקף ל 6 חודשים ממועד ההחזרה, לאחר מועד זה לא יכובד הזיכוי. במידה והזיכוי אבד/נגנב/הושחת לא יוחלף הזיכוי ולא יתאפשר מתן זיכוי אחר ו/או פיצוי בגינו.
הזיכוי יינתן בהתאם למחיר ששולם בפועל.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה שנראית לה חשודה ו/או
שנעשה בה שימוש חשוד בנקודות ו/או במקרה של תקלה או באג באתר.
אחריות ושירות
האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
האחריות לכלל מוצרי האתר קיימת עד לפתיחה ולשימוש הראשון במוצר. על הלקוח לקרוא את הוראות השימוש ואת הרכיבים במוצר ולוודא כי הוא לא אלרגי אליו או לכל רכיב בו.
האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות האת. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר ו/או ראש פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה, תחזוקה שגויה, הוספת חלקים שלא סופקו ע"י החברה עם המוצר, אובדן חלקים, תאונה, הזנחה של המוצר, חשיפת המוצר לזרם חשמלי השונה מהוראות החברה, או שבוצע טיפול ו/או תיקון כלשהו למוצר על ידי גורם שאינו החברה או מורשה מטעמה.
החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
מדיניות פרטיות
החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
החברה המפעילה מתחייבת שהנתונים הנמסרים על ידי הלקוחה ישמרו במאגר המידע של האתר בלבד (מלבד פרטי כרטיס האשראי) ולא יועברו לצד שלישי ללא הסכמתה של הלקוחה, למעט מקרים לשם השלמה של אספקה ומשלוח של המוצרים, לדוגמה – שליחת הפרטים לחברת השליחויות.
פרטי כרטיס האשראי של הלקוחה אינם נשמרים מאגר של האתר או החברה המפעילה, ואינם נגישים לעובדי האתר או החברה המפעילה.
שירות לקוחות
נשמח להעניק לך שירות מלא, מקצועי ויסודי.
אנו נמצאים כאן בשבילך לכל שאלה או בירור לגבי המוצרים או השירותים הנמצאים באתר.
ניתן לפנות למספר הפלאפון 053-714-0223, בימים א-ה משעה 9:00 עד שעה 18:00.
יום ו וערבי חג משעה 09:00 עד שעה 15:00
אנו זמינים עבורך במענה מהיר גם בהודעה וואטסאפ ובמייל – nailbeautyil01@gmail.com
נא לציין מספר הזמנה ושם מלא.
כללי
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החנות. במידה והמוצר השתנה אצל היצרן או היבואן, לרבות גודל ותכולה, תיאור, שינוי אריזה, שינוי מרכיבים, המוצר שיסופק ללקוחה הוא המוצר שיסופק לחברה המפעילה ולאתר על ידי היצרן או היבואן.
כל המידע לגבי המוצרים המוצג באתר נמסר על ידי הספקים ונמצא באחריותם הבלעדית והמלאה.
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר או עקיף שנגרם ללקוחה או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר.
החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוחה ועל חשבונה.
הלקוחה תהיה אחראית באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
אם נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
כל עניין משפטי יתברר בבית המשפט המוסמך בראשון לציון בלבד.
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה המפעילה.
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.